Η Θεσσαλονίκη οργανώνεται και ετοιμάζεται για τη νέα τουριστική σεζόν, όπως κι αν εξελιχθεί αυτή. Έτσι, η πόλη διαθέτει πλέον νέο blog με αυθεντικές εμπειρίες, προτάσεις για βόλτες στην πόλη και σε κοντινούς προορισμούς, «κρυφά διαμάντια», φαγητό και ιδέες για τους επισκέπτες.
Άνθρωποι της πόλης, που έχουν άμεση ή έμμεση σχέση με την προβολή της Θεσσαλονίκης (ανάμεσά τους ο ξεναγός Κωνσταντίνος Σφήκας και ο καθηγητής γαστρονομίας Γιώργος Παλησίδης), συμμετέχουν στην προσπάθεια, αρθρογραφώντας στην κατηγορία «Πρόσωπα της πόλης», με σκοπό να μοιραστούν τις δικές τους πολύτιμες εμπειρίες και να φωτίσουν τις ιδιαίτερες ομορφιές της. Μάλιστα, ο καθένας μπορεί να μοιραστεί τη δική του ιστορία μέσω του email του blog.
Την ίδια ώρα, ο Τουριστικός Οργανισμός της πόλης εισάγει γραφικά και τρισδιάστατα μοντέλα στο νέο διαφημιστικό σποτάκι. Τίτλος του “Many Stories One Heart” και θέμα του το πλούσιο μωσαϊκό πολιτισμού, ιστορίας, γεύσης και εμπειριών που συνθέτουν οι ιστορίες γύρω από τη Θεσσαλονίκη.