Τριάντα δευτερόλεπτα. Τόσο διαρκεί το νέο spot του ΕΟΤ σε συνεργασία με το Travel channel για τη Θεσσαλονίκη. Μα, καλά, θα ρωτήσετε, τί μπορεί να χωρέσει σε ένα βίντεο μισού λεπτού από την ομορφιά της συμπρωτεύουσας;
Πολλά, θα σας πούμε εμείς. Και άρωμα καφέ, και γεύση παραδοσιακού σουσαμένιου κουλουριού, και εικόνες από το σύμβολο της πόλης, τον Λευκό Πύργο, και επίσκεψη σε αρχαία αξιοθέατα, και η θέα του Θερμαϊκού, και οι παρέες που απολαμβάνουν τις ομορφιές της πόλης.
Στόχος είναι να αναδειχθεί η Θεσσαλονίκη ως city break προορισμός, προβάλλοντας τη σύγχρονη όψη της πόλης με φρέσκια ματιά, μέσα από τους ζεστούς ανθρώπους της, τη νέα παραλία, τη βυζαντινή παράδοση, τις πλατείες και τους χαλαρούς ρυθμούς της.
Κι αυτή είναι μόνο η αρχή, καθώς ακολουθούν άλλα τρία βίντεο…