All you want is Greece, η νέα καμπάνια του ΕΟΤ

Ήλιος, θάλασσα, φαγητό, ηρεμία και αρχαιολογικοί χώροι. Όλα αυτά περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, στα 5 νέα σποτάκια του ΕΟΤ για τη φετινή τουριστική σεζόν που παρουσιάστηκαν από τον Οργανισμό με φόντο τον ναό του Ποσειδώνος στο Σούνιο.

“Hey, you. What do you want?”, (Ε, εσύ. Τί θέλεις;) ρωτάει ο αφηγητής στα σποτάκια. Ανάμεσα στις απαντήσεις που δίνουν πολίτες από διάφορα μέρη του κόσμου είναι «Θέλω να δω τον ήλιο», «θέλω μια απόδραση», «θέλω φυσικό μαύρισμα», «θέλω ηρεμία», «θέλω να γευτώ αληθινό φαγητό», «θέλω κάτι που να έχει ωριμάσει καλά».

Κάπως έτσι καταλήγει στο συμπέρασμα: ” All you want is Greece” (Όλα όσα θέλεις είναι η Ελλάδα).

Στη συνέχεια, ο Υπουργός Τουρισμού, Χάρης Θεοχάρης, αναφέρθηκε στην ανυπομονησία που δείχνουν οι ξένοι επισκέπτες για την Ελλάδα και το σχεδόν πρωτόγνωρο, όπως είπε, ενδιαφέρον, σημειώνοντας ότι ήδη η χώρα μας έχει ανακτήσει το 33% της δύναμής του σε σχέση με το 2019.

Ο Χάρης Θεοχάρης έδωσε εμφαση στην ποιότητα του brand της χώρας μας και όχι στους ποσοτικούς στόχους, εκτιμώντας ωστόσο ότι η φετινή σεζόν θα είναι καλυτερη από πέρσι. Επίσης, αναφέρθηκε στην επανεκκίνηση της κρουαζιέρας μέσα από την Ελλάδα.

Για τον οδικό τουρισμό είπε ότι θα στηριχθεί από τρεις πύλες εισόδου, τον Προμαχώνα, τους Εύζωνες και το Ορμένιο, ενώ για τον εσωτερικό τουρισμό τόνισε ότι θα αξιοποιηθούν όλα τα ποσά που εκκρεμούν από πέρσι από το πρόγραμμα “Τουρισμός για όλους” και αν υπάρχρι μεγάλο ενδιαφέρον, θα εξεταστεί το περιθώριο ενός νέου πτογράμματος.