Διπλή διάκριση για την ελληνική τουριστική καμπάνια

Δύο βραβεία στο 3ο World’s Tourism Film Festival της Ιαπωνίας, το οποίο ανέδειξε τα καλύτερα τουριστικά βίντεο στον κόσμο, απέσπασε η ελληνική καμπάνια με τίτλο «Greek Summer Is A State Of Mind» για την προηγούμενη τουριστική σεζόν. Αντιπάλους είχε άλλους 1.327 συμμετέχοντες από όλο τον κόσμο!

Στην καμπάνια απονεμήθηκε το δεύτερο βραβείο στην κατηγορία “Τουριστικοί Προορισμοί – Country Award” και το ειδικό βραβείο στην κατηγορία «Καλύτερο βίντεο κοινωνικής υπευθυνότητας». 

Η συγκεκριμένη καμπάνια διενεργήθηκε μετά το ξέσπασμα της πανδημίας και είχε στόχο να ενημερώσει τους ταξιδιώτες για την εμπειρία που προσφέρει το ελληνικό καλοκαίρι. Μια εμπειρία που ξεπερνάει τον ήλιο και τη θάλασσα, κάτι που διαθέτουν άλλωστε κι άλλες χώρες, και στέλνει το μήνυμα ότι το ελληνικό καλοκαίρι είναι μια κατάσταση ευτυχίας πέρα από εποχές και τόπους.

Είναι αυτό το μοναδικό συναίσθημα που έχεις οταν είσαι μαζί με αυτούς που αγαπάς, όταν γίνεσαι ένα με τη φύση και νιώθεις μέσα σου ελευθερία…