Τί κάνει άραγε ξεχωριστή τη Θεσσαλονίκη στα μάτια του επισκέπτη; Είναι η πολιτιστική της κληρονομιά και η ιστορία της ή μήπως η γαστρονομική ποικιλία και ο παλμός της σύγχρονης πόλης;
Με μία ψηφιακή καμπάνια που αποτελείται από δύο νέα βίντεο αφιερωμένα στην πολιτιστική και γαστρονομική ταυτότητα της πόλης και μια σειρά από 12 single shot videos οι τοπικοί φορείς μάς μεταφέρουν στη μοναδική ατμόσφαιρα της Θεσσαλονίκης και μας βάζουν σε πειρασμό να την επισκεφθούμε κι εμείς.
Το cultural experience video, με τίτλο “A Multicultural Tour of Thessaloniki”, ξεναγεί το κοινό στην υπαίθρια πολιτιστική διαδρομή της πόλης όπου ο ταξιδιώτης έχει την ευκαιρία να απολαύσει τα πολιτιστικά μνημεία της Θεσσαλονίκης μέσα στο σύγχρονο αστικό περιβάλλον της, ενώ το culinary experience video, με τίτλο “Taste the passion in every bite of Thessaloniki”, προβάλλει την ποικιλία των γαστρονομικών επιλογών που προσφέρει ο προορισμός.
Παράλληλα, τα 12 single shot videos εστιάζουν στο δυναμικό city break που προσφέρει η πόλη, με bonus tip επίσκεψη στη Χαλκιδική. Ιστορία, γαστρονομία, Άνω Πόλη, περιήγηση στην πόλη και κοντινοί προορισμοί αναδεικνύουν τη Θεσσαλονίκη ως μια ξεχωριστή city break επιλογή.
Επιπλέον, είναι διαθέσιμη και μια συλλογή από 5 short videos που μοιράζονται με τον θεατή χαρακτηριστικά της Θεσσαλονίκης, όπως ο παλμός της, οι γλυκές τοπικές γεύσεις, οι ιστορικοί θησαυροί στο κέντρο της και ο περίπατος στην Άνω Πόλη.
Κι αν ακόμα δεν έχετε χορτάσει τις ομορφιές της πόλης, υπάρχουν και τα βίντεο της καμπάνιας με τίτλο “Can’t miss Thessaloniki” με κεντρική ιδέα την ανάγκη του ταξιδιώτη να ζήσει ξανά εμπειρίες που του έχουν λείψει. Με όχημα έξι σύντομα videos η καμπάνια έχει στόχο να εμπνεύσει και να δημιουργήσει την επιθυμία για ταξίδι, ειδικά στις δύσκολες μέρες που διανύουμε…