Δύο διεθνή βραβεία μετράει τις τελευταίες ημέρες η Πελοπόννησος για την περσινή διαφημιστική καμπάνια της Περιφέρειας με στόχο την προώθηση του τουρισμού.
Το βίντεο με τίτλο «Peloponnese. Greece beyond the obvious» τιμήθηκε με Silver Award στην κατηγορία «Τουριστικός Προορισμός: Περιφέρεια» (Destination Region) στο 4o Διεθνές Φεστιβάλ Τουριστικών Ταινιών Αφρικής, αφού πρώτα είχε κερδίσει το χρυσό βραβείο στο Festivals TV & Film Awards της Νέας Υόρκης.
Τί ήταν, λοιπόν, αυτό που έκανε τόσο ξεχωριστό το βίντεο διάρκειας μόλις 1’22”; Το χιούμορ και η φρέσκια ματιά θα απαντήσουμε εμείς. Γιατί η αλήθεια είναι ότι όποιον τουρίστα ρωτήσεις “τί σημαίνει τουρισμός στην Ελλάδα;” κατά πάσα πιθανότητα θα σου απαντήσει “διακοπές στα νησιά”.
Αυτό το στερεότυπο, λοιπόν, προσπάθησε να καταρρίψει το σχετικό βίντεο μέσα από χιουμοριστικές σκηνές και έχοντας ως πρωταγωνιστές ντόπιους, αυτούς δηλαδή που θα σας υποδεχθούν στις διακοπές σας. Κι αν κρίνουμε από τα βραβεία, μάλλον πέτυχε τον στόχο του.
Το 4o Διεθνές Φεστιβάλ Τουριστικών Ταινιών Αφρικής πραγματοποιήθηκε μεταξύ 4 και 7 Μαΐου στο Κέιπ Τάουν με 315συμμετοχές οπτικοακουστικών παραγωγών από 55 χώρες. Αντίστοιχα, στο Φεστιβάλ της Νέας Υόρκης συμμετείχαν παραγωγές από 42 χώρες.